S_ozlem burda idareye iş düşüyor katkı payı ödeyeceksek bir yardımcı abla tutmalısınız diyebilirsiniz. Yardımcısız çalışmak çok zor, altına kaçıran oluyor, sınıfın içinde kusan oluyor, vs. abla olunca çağırıyoruz hemen temizletiyoruz diğer türlü çok zor.. İdare aidatlar kalktı diye başta tutmamış olabilir ama geri geldiği için veliler bastırırsa birini tutabilirler..