Merhabalar anneler. Oglum 3 yaşında, anaokuluna başladı. İlk zamanlar bedava olan okul simdi milli eğitimin yeni kararıyla aidat istiyor. Aylik 700 TL. Bana fazla geldi. Devlet okuluna gönderiyorum. Okula baslarken 1500 TL nin üzerinde kirtasiye malzemesi aldık. Sabah okulda kahvalti var. Yarim gün okulda kalıyor,
altini kazara pisletince bile yardımcı olmuyorlar bizi arayıp çağırıyorlar. Sizin okullarda aidat istiyor mu ? Ucret nekadar yazarsanız sevinirim.