humeyradmn Elifinannesiiiiiii doğum yardımı nedir herkes alabilir mi kusura bakmayın bilgim yok bu konuda
Elifinannesiiiiiii humeyradmn doğum yapmış herkes alabilir (canlı doğum yalnız) gidip bebeğinizin kimliği ile sosyal hizmetlerden başvuruda bulunabilirsiniz
humeyradmn Elifinannesiiiiiii Nekadar süre içinde peki ve ücret nedir benim kızım 2 ay 9 günlük oldu yararlanabilmiyim
Elifinannesiiiiiii humeyradmn süresi yok diye biliyorum çünkü bende 2. Çocuğumda öğrendim ama oradaki başvuru yapan görevli kadın sisteme bakıp dediki ilk çocuğunuz için de başvuru yapalım almamışsınız. İkisi için başvuruda bulunmuştuk
seymasal Bana hastanede basvuru yapmana gerek yok e devletten gorunur gorununcede pttden cekersin demislerdi sistem degismis sanirim
tna Bende doğum yapalı 6 ay oldu hala ödeme aşamasında diyo PTT deki görevli başvuru yaptığınız kurumla görüşün demişti
Elifinannesiiiiiii Kızlar cevap verdiğiniz için teşekkür ederim ben gidip sordum PTT ye hemen verdi. Yani dediğiniz gibi e devlette ödeme aşamasında yazıyor fakat siz pttye gittiğiniz de hemen veriliyor ☺️