Crnefe üzme kendini. Evladin yine anne sütünü aldi, yarasin saglik olsun ins. Bizim insanlarin uzerinde cok degisik bir algi var, senide bu düsüncelerin etkilemesine izin verme. Mama ölümcül birsey degil, kötü de degil. Önemli olan bebeklerimizin sagligi. anne sütüde cok guzel bir nimet ama elinden geleni yaptin.