Crnefe emmeyen bebek Emmiyo canım ben bunu anladım, yine dene ama olmazsa da üzme kendini sağlık olsun. Bende çok ağladım biberonla mama verirken hele.. Benim de içimde kaldı emzirmek ama hep diyorum Ya hiç emziremeseydim diye. Dolu tarafından bakmaya çalışıyorum iste. Sütüm de vardı ama emmeyince o da kesildi napalım canı sağolsun.