Hadi ben acile gitmek yerine buraya yazan anneyi hatta 112 sağlık destek ekibine sormak yerine burada ki anneleri daha bilinçli bulan anneye artık. Bise demiyorum da
Ya siz ? Siz nasıl bise olmaz uyutma bekle benimki de düşmüştu diye yorum yapıyorsunuz ? Bi kadinin 3 aylık bebeği düşmüş onda da bise yokmuş ama bebek ertesi gün BEYİN KANAMASI geçirmiş… burada paylaşılmıştı. Okuduk bunları
Allah akıl fikir versin