Ben pusetten düşürdüm😔cocuk doktoru kontrol etti film falan çekti içine sinmedi beyin cerrahına yolladı bana sorduğu ilk soru ağladı mı dedi benim bebeğim ağlamıştı cok sukur ağladıysa bişeh olmaz bana gelmeene bile gerek yoktu dedi baktı her yerine bişey yok dedi bence bi doktora götür cok kücük beklediğimiz belirtileri gösteröeyebilir