Ben de çok alışveriş yapıyorum ama hep çok büyük alıyorum. Kalıpları çok dar. Lcw bedenine alışıksaniz 2 beden büyük alın. Mesela kızım 18 24 ay giyiyor lcw den. Minicity de 2 3 yaş alıyorum hatta tayt vs ise daha büyük alıyorum. Uzun oluyor biraz ama kalıbı dar olunca mecbur öyle aliyorum