3-erkek-annesi aylaebru kaç aylık bebeğiniz şuanda bende aynı durumdayım 4. Ayından beri tek göğüs emziriyorum ama ekstra birşey yapmadım bol su içiyorum sadece gerisi normal yemek ama 5 aylık ek gıdaya başladım durumu normal standartlarda şuan 8 aylık
mesepalamudu16 aylaebru rezene çayı , bol soğanlı bulgur pilavı, komposto süt artirir diye biliyorum ben.
Marsila sanane123 Tahin gaz yapıyor mu dedi biri 😔🙄😟 Bebeğim çok gazlı ben ne yiyeyim.artsin diye ya 😔 uyku zaten yok
Diverso aylaebru ilk aylarda benim de sütüm azdı, dut incir kuruyemiş yeşillik çok yedim ama fayda etmedi. Solgar brewers ile bestlakı ay ı anda kullandım sütüm aşırı çoğaldı. Sorarsanız bu ikisini tavsiye ederim
-sozdemir aylaebru Sık emzirmek, bol su (3 litre kadar), Solgar brewers yeast B12 Birçok şey denedim ama fayda gördüklerim bunlar. Bir de nedense salatada falan soğan çiğ olarak tükettiğimde kısa süreli de olsa sütü arttırdığını fark ettim ama sürdürülebilir değil malesef 😅
elfgokce Burda yazanların hepsini yaptım. Benim artmıyor. Senin gibi sağ göğsümden süt gelmiyor. Örnek veriyorum soldan 100 cc gelirken sağdan 10 cc anca geliyor. 2 gündür annem burdaydı. 2 gün yattım dinlendim sütüm geldi. Birde kısır yedim. İçinde hem yeşil soğan hem bulgur. Sanırım biraz artırdı. Tamda anlaşılmıyor ki. Ama yatarak dinlenerek geldiğine eminim
Ballikizim99 elfgokce kesinlikle sabah uykudan uyandığımda göğüslerim acayip şiş oluyor gün içinde hiç o kadar şişmiyor uyuyup dinlenmek çok çok faydalı
ireemmmm elfgokce peki bebekten yaramıyorsak napıcaz 35 günlük bebeğim var koyunca asla uyumuyor uyutmuyor
acemiann Denizli20 canım su süt yapar ama aşırısı da yağ oranıni azaltır diye okumuştum burda 6 7 litre çok fazla geldi bana doktorunuza sorun araştırın bı siz bence eğer bu şekil sütünüz arttiysa bilemem ama yağlı olması da önemli sütün bı sorun doktorunuza acil sağlık ocağı doktorlarına da değil bence onlara pek güvenmiyorum
Neseelii aylaebru öncelikli olarak su en az 2 buçuk litre çünkü su yoksa sütte oluşmaz sütün %86 sı sudur, sık sık emzirmek ne kadar emerse vücut o kadar süt üretimi yapar,kuru meyveler üzüm incir gibi ,bulgur , özellikle bunlar güzel süt yapıyor.. ☺️
elfgokce Neseelii süt gelmesede alıyor o memeyide. Ben yine de veriyorum. Ağlamaya başlayınca dolu olan göğse geçiyorum
delirmeceler aylaebru ben bol bol üzüm yedim anne çayı içtim malt içecekler medine hurması dereotu sütü arttırdık ama içen bebe olmadı 🤣
ffatma1 aylaebru ben hergun bir bardak ılık şekerli su içiyorum ve gerçekten çok faydasını gördüm hiç başka birşey yapmadım denemelisiniz çok faydası var
Smyr42 aylaebru Solgar b12 vitamini cok güzel…😊 Tabi en önemlisi dinlenmek bol su icmek stresten uzak durmak 😉