Ozgecomelek01 Öncelikle Allah bağışlasın bebeğinizi 🙏ilk doğdukları zaman uzun süre memede kalmaları çok normal çünkü yeni bir hayata gözlerini açıyorlar ve o hayatta tek tanıdıkları anne kokusu oluyor. Bebek sadece aç olduğu için emmez doyuyor mu diye endişe etmeyin sizin kokunuza sıcaklığınıza ihtiyacı var şu an onun o yüzden dünyaya uyum sağlayana kadar istediği kadar emmesine müsade edin aranızdaki bağ böyle güçlenecek😊ve başka hiçbişeyi düşünmeyin misafirdi işti güçtü falan. Zaten bikaç ay sonra daha kısa emiyorlar o süreçte geçiyor yani 🥰