Anneolmusbirkadin öncelikle tebrik ederim sizi çok güzel bir karar vermişsiniz, böyle postları okuyunca ben de yaparım diye gaza geliyorum ama cesaretimi toplayaıyorum bir türlü. Kızım ağlayınca dayanamıyorum hele ki 3 dk 5 dk ağlamasına nasıl dayanırım bilmiyorum ama bir yerden başlamak gerekli diye düşünüyorum emekten uyuyor çünkü gece sabaha kadar dibimde ben de rahat yatamıyorum 😣