Yamaninannesiiiiii Canım bende aynı dertten muzdariptim 1 aydır her sabah üstü sırıksıklam uyanıyodu saat 11 den 6 ya kadar taşıyodu molfix yeni olandan eski olandan bi bez var markasını bilmiyorum babyone sleepy goon premium kullandım yine aynı taşırdı en son baby turco 7 numara aldım bilerek büyük aldım bide kalıbı dar olduğu için 2 numara büyük aldım 3 gündür kullanıyorum çok şükür sızdırma yapmadı akşam 10 11 de takıyorum gündüz 11 e kadar da taşırmıyo numara olarak büyük al bide belki sorun çözülür