Yamaninannesiiiiii
Kalıbı dar normalde hepsinde 5 kullanıyoruz , prima aktifte 6 oldu
Birde gece taktığınız bezi 1 beden büyük takmak daha iyi oluyor yani küçük olmasın sıkmasın ki taşmada olmasın 🙏🏻
Ben çok memnunum , hergün bebeğim çişli uyanıyor uykusu bölünüyordu , şükür bu problem ortadan kalktı