Songul_hamza ybk2019 çok şükür sütüm var defalarca kez yaşadık sürekli teklif ediyrm uyutuyrm o şekilde emiyo sadexe
Esilyade Kubra09 geçer bende tedirgin oldum hatta memeyi bırakır falan dediler bende pes etmedim şimdi 10 aylık ek gıda bile fazla vermiyorum emziriyorum şimdiki bebekler tuhaf yok atak dönemi uok meme red dönemi bizler nasıl büyüdük acaba 😊
Modies Songul_hamza ben yaşıyorum sabırla geçiştiriyorum napim emebilsin diye. Bazen biberonla veriyorum bazen emzikle kandırıyorum veriyorum. Daha 3.5 aylığız iki aydır böyle uğraşıyorum
Modies Songul_hamza olabilir sizin durum farklıymış bizim burun tıkanıklığımız yok uykuya geçerken herşeyi reddediyoruz. Sakinleştirmek için zaman geçmesi gerekiyor