sonmel kız o kadar vaktim olsa keşke sadece kızım varken bende Leslie yapıyordum ama iki tane ile çok zor ikisinin de altını bezliyorum, üstlerini değiştir, banyo yaptır, küçüğünü emzir büyüğüne yemek yap, ara öğün hazırla, yedir, topla küçüğünü uyut büyüğü ile oyun oyna aktivite yap, çamaşır, bulaşık, çoğu zaman kendimize yemek bile yapamıyorum, zaten sonra enerji kalmıyor, iki çocuk çok güzel ama aşırı zor, günlük 3 4 saat uyku ile günler nasıl geçiyor anlamıyorum, mesela saat 3′e geliyor ama ben 7den beri ayaktayım saat 9 da hastaneye gidecem uyumam gerekiyor ama oğlumu emzirmeliyim, neyse tek tesellim 2 3 yıl sonra çocuklarım birbiri ile oynarken iki çocuğu birden büyüttüm diye 2.yi yeni yapanlara sıcak kahvemi içerken hava atacam 😂😂