Bende de dateylı Usg de sol kalpte parlaklık çıkmıştı 2 li ve 3 lü testi yaptırmamıştım nedeni de bu çıkan ödem sendromu sonucu hiç bir zaman kesin değil yani sana bir oran söylüyor başına 5000’de 1 ihtimalde ya da 100 de 1 ihtimal de gelebilir gibi bir ihtimali söylüyor bu nedenle gerek duymamıştım, hatta doktorum kalpte parlaklık çıkmasından sonra beni azarlar gibi bak yaptırsaydınız bir fikrimiz olacaktı down sendromu ile ilgili dedi . Ben o zamanlar çok kafama taktım çok ağladım ama her doktor da aynı zamanda detaylıda ek bir bulgu olmadıysa çok yüksek bir ihtimalle sağlıklı bir bebek dedi ve öyle de oldu şükürler olsun şuan 1 yaşında . Yani diyeceğim sakın kendini bunaltıp vesveseye kapılma ek bulgular yoksa ki oladabilir, artık kalpte parlaklık çok sıklıkla görülen bir bulgu içini ferah tut