Deniz32 yeğenime de %90 özel bebek dediler organları dahil sorun vardı. Ablamada amniyosentez yapıldı sonuç temiz geldi, yeğenim şu an sağlıklı 12 yaşında. Dr bebeğin enfeksiyon kapabileceğini, suyumun gelebileceğini, erken doğum olabileceğini, bebeğin düşebileceğini veya ölebileceğini söyledi. Zaten sonuç pozitif çıksa da aldırmayacağım için bu riskleri de göze almak istemedim.