Kiviefe benimki de anne diye ağlar doğduğundan beri... 4. Ayindan sonra anniehh dedi 😍 herkes bilinçsiz söylüyor falan derken, babasının kucagindayken bana gelmek istediğinde bana dönüp anniehhh demeye falan başladı.. oyle de devam etti 9.5 ayligiz... baba diyor simdi, anne demiyor artik an an an diyor, gunduz babasıyla birlikte, anneyi unutturup baba demeyi öğretti adam rekabet büyük 😂 abudu meme oluyor simdilik bu kadarını söylüyor