Kiviefe bilinçsiz konuşabilir canım. Bizde 6 buçuk aylığız. 10 gün önce dwnizlideydik. 12 gün kaldık orda yeğenim sürekli kendi adını öğretmeye calıştı 1 hafta sonra söylemeye başladı şimdi de hala ege gel diyo. Dışarıda çok kedi var her gün az az çıkarız ben hep miyav diyorum. Miya der evde o da. Annii doğumhaneden çıkarken kardeşim kameraya çekmiş öyle ağlamış. Şimdi de bana gelmek isterken hep anni der.bilinçli değil ama ben yine de kelime öğretmeye calışıyorum. Bu aralar baba dede diyorum ona sürekli.