1 aydan fazladır tuvalet eğitimi veriyorum iki gündür de bezini çıkarttım dünden beri cisini altına yaptiginda kakam geldi deyip söylüyor tabi çişini biraz yapıyor galiba öyle söylüyor çünkü biz tuvalete koşuncaya kadar altına çoktan yapmış oluyor . Normal mi sizce altına yapmaadan söylemesi için neler yapabilirim . Daha geceleri alıştırmaya başlamadım başlamalımıyım? Yardımcı olursanız sevinirim tecrübeli anneler .