Bende ayni sekilde aylar öncesinden 3.500 gibi bir ücret ödedim ve Aralik ayinda ilk randevuma gidecektim. Bende iade isteginde bulunsam mi diye düsündüm. Ama yorumlarda kimseye iade yapilmadigini ama subelerin normal devam calistiklarini okudum. Aralik ayini bekliyorum 🫢