eskisehirli26 Arkadaşlar Dilan Polat’ta lazere gidecektim. Ödemede yapılmıştı aylar öncesinden şimdi paramı geri istemeyi düşünüyorum ama iadeyle uğraşan var mı ne kadar sürüyor bu durum para iadesini alabilen var mı
BurcuKucuk eskisehirli26 sözleşme imzalatmışlardır size muhtemelen. Orada da iade ile ilgili bir madde vardır. Büyük ihtimalle iade yapmazlar.
sedasayan1111 eskisehirli26 ayıptır sorması ne kadar verdiniz inşaAllah çok fazla değildir iade edeceklerini de düşünmüyorum eğer öyle bir şey olursa da herkese geri ödemesi lazım onu da yapmazlar
eskisehirli26 BurcuKucuk yok canım ben direkt ibana attım ilk seansımda olmamıştı zaten sözleşme olsa ben oturur okurdum yani korkarım ben imzadan
eskisehirli26 Kdm her seansına gidersem yine sorun yok da ayy hayattaki şansım ya eşim başımın etini yer yemin ederim
BurcuKucuk eskisehirli26 açıklama olarak bir şey yazdınız mı? Gerçi şu an gözaltındalar, şubeleri baskın yedi yani iade olur mu bilmiyorum
sedasayan1111 eskisehirli26 gittiysen inşaAllah kapanmaz gitmediysen de inanmam iade yapmazlar 1 lira olsa bile hayrını görmediysem üzülürüm
Alya-Sena eskisehirli26 atasehir kapali ama diger subeler acik siz hangi subesine gidicektiniz. Diger subeler dilan polat tarafindan yonetilmiyor
Marasmom- eskisehirli26 haberlerde okudum şuan için iade olmayacakmış ama kayyum ataması yapılacakmış o zaman iadeler yapılacakmış
Jellyboo eskisehirli26 instagramda paralarını geri almayan bir sürü insan yorum yapıyordu. Geri dönüş bile yapmıyorlarmış.
eskisehirli26 sedasayan1111 ilk seansıma gitmedim daha. Ben gidemeden kapanırsa üzülürüm. Birçok kişi mağdur olur zaten