Zeliskucuk canım biz 3 bardağı üst üste koyup 3 4 parmak yüksekliğinde kesiyorduk daha sonra da pipisinin üzerine krem sürüp bardağı değmeyecek şekilde koyuyorduk daha sonra da üzerine bezi kapatıyorduk ama bardağın plastik değilde karton olmasına dikkat et canım biz ilk yaptırır yaptırmaz sünnetçi kendisinde olan plastik bardaktan koymuştu oda sert şekil almadığı için hemen azda olsa yan kısımlarını tahriş etmişti bide ben bardak ıslanınca kaka olunca falan sık sık değiştirdim