FUY Geçmiş olsun, umarım kısa sürede iyileşir pipicik. Ben de ekim ayının başında sünnet yaptırdım, anestol merhem (uyuşturucu etkisi vardı) ve pomat vermişti doktor, ikisini karıştırıp ilk iki gün bolca sürdümm yani bez değiştirdikce merhemleri tazeledim, 3. Gün sabah akşam sürmeye devam ettim, evet ilk iki gün zor geçti ama sınrasında çabuk toparladık, pansuman yaparken hiç korkma parmağının ucu ile pipinin heryerine aşağı yukarı bolca yedir, ayrıca bezlerken mutlaka karton bardak kullan çok faydasınu göreceksin, yapışıklıkdan kastı bana göre dikiş yeri ile pipinin birleştiği yer canım, pansuman yaparken pipiyi çekerek uygularsan sanırım yapışıklığı önlemiş olursun ancak bunu tabiki bir doktora danışman da fayda var.