Psikologdan çıktık şimdi çok kötüyüm. 10 özellikten 3 ü var 7 si yok iletişim problemi var otizm yelpazesine doğru gidiyor riskli bir çocuk dedi göz teması sosyal gülümsemesi ve parmakla göstermesi var anneyi arıyor ama iletişim ve aktivite yapmakta işbirliği yok acilen özel eğitim alması lazım dedi. Elinizden gelen herşeyi yapın dedi ne yapıcam nasıl edicem bilmiyorum biricik yavrum bunları da mı yaşayacaktık üstelik eşim asker bir var bir yok tek başıma bu yola nasıl çıkıcam nasıl mücadele edicem bir bilinmeze nasıl inanıp yol alaıcam bilmiyorum çok korkuyorum