AcemiAnne12345 zaman zaman cocuklar bu hareketleri yapar. Hemen otizm le bagdastirmayin. Goz temasi varmi ,kelimeleri var mi. Seslendiginizde bakiyor mu. Önemli olan bunlar. Benimde oglum 1 yaşındayken surekli dönüyordu otizm mi diye doktor doktor gezdim gayet normal otizm yok denildi. Suan 3 yasinda hiçbir garip hareketleri kalmadi sadece hareketli bi cocuk olduğu için daha bebeklikten yerinde duramıyordu. Bi uzmanla görüşün içinizi de ferah tutun. :)