DerinMelekAnnesi kan ilacı verdiler demişsiniz dikkatimi çekti bizrde 4.ayda kan ilacı vermişlerdi çocugum o ilaçtan sonra aşırı huzursuz olıyodu sadece emziriyodum ve hiç kaka problemi yasamamıştık o gun ilaçtan oldugunu anladım .arkasından kakada damla seklinde kan görüncede dr una söledim o ilacı fırlattım attım.içerisinde 3 çeşit paraben var.ki ben ıslak mendilinde bile paraben olmadın die dikkat ediyorum çocuguma kilosu kadar damla vermişim.hala saglık ocagının ilacını kullanıyasanız bidaha düşünün derim