Burhanaltintop 4 ay aşısından sonra uyutcagımı anladıgı zamN ağlamaya baslıyor asla susmuyor uyursa da on dkda bir ağlayarak uyanıyor tesadüf müdür acaba sebebi aşı mıdır sizce çok korkmuş olabilir mi? Geceleri de durum boyle ve tükenmiş haldeyim ben
Kayraaaa Burhanaltintop ataktadr büyük ihtimalle 4 ay atağı uykuya çok direniyorlar benim oğlumda 4. Ay öyleydi resmen gözü kapanıyordu kafasını sallıyordu uyumamam lazım der gibi
melasya Burhanaltintop 4 ay atagı yükeek ihtimal yeni atlattık 6 aylıgız.yastıgı gorunce ağlamaya başlıyodu gececek sabredin
Srfrff Burhanaltintop ağlatken sakinleştirin önce ağlayarak uyumasın bence. Gerekirse sakince kucağınızda yada meme de uyusun düzelicektir
honeyson Burhanaltintop 4. Ay atağı aşı dönemine denk geliyor . Atak döneminin belirtileri bunlar . 4. Ay atağı zordu gerçekten
Burhanaltintop Kayraaaa evet atak donemindeyiz ama ilk defa boyle oldu bu cocuk gecer mi zamanla kalıcı olmaması için napmak gerekir
Burhanaltintop Kayraaaa dediğiniz gibi tam olarak gozunu kapatsa uyuycak ama asla kapatmamak için elinden geleni yapıyor
Kayraaaa Bizim geçti şu an 5 aylık ataktan önce sallanarak uyurdu şimdi emerek uyuyor tek değişşn bu oldu 💁
Burhanaltintop Srfrff oyle yapıyorum zaten ama kendim bittim artık uykusuzluk bile onemli değil ama yarım saatte bi ağlayarak uyanması beni aşırı üzüyor
honeyson Burhanaltintop uzun sürüyor canım ama geçiyor :) fakat 5. Ayda da atak var o dönemde de bi huysuzluk dönemi olmuştu uykuya direnme ve hatta gece çığlık atıyordu kabus görüyorlarmış bazı bebekler .
Kayraaaa Burhanaltintop uykusunu alınca ağlamaz bazen bu kadar uyumaz diyorum gidip bakıyorum yatakta oynuyor veya etrafı inceliyor alıp içime soksam doymam o an 😍😅😅😅sabret geçicek sinirlenme eninde sonunda uyuyacak
DerinMelekAnnesi Ozge05_ bizde dun olduk kan ilaci verdiler sizede buyuk ihtimal ilk onu alistirmalisin bence cok zor kabul ediyorlar ve alerjik reaksiyon gosterebiliyor. Bi onu izle sonra ver istersen valla ben dogdugu gunden beri emziriyorumda su da veriyorum.su asiya kadarda ufak ufak boyle parmak ucuyla diline suruyodum
DerinMelekAnnesi Bizde atak donemindeyiz kesinlikle yastigi kabul etmiyor ve emzigi hic birakmak iatemiyor yuzustu yatardi simdi yan yatiyor ve yataginda yatmiyor asla hep yanimda yatmak istiyor ancak kufagima yatirip sallayinca uyuyor.
melasya DerinMelekAnnesi kan ilacı verdiler demişsiniz dikkatimi çekti bizrde 4.ayda kan ilacı vermişlerdi çocugum o ilaçtan sonra aşırı huzursuz olıyodu sadece emziriyodum ve hiç kaka problemi yasamamıştık o gun ilaçtan oldugunu anladım .arkasından kakada damla seklinde kan görüncede dr una söledim o ilacı fırlattım attım.içerisinde 3 çeşit paraben var.ki ben ıslak mendilinde bile paraben olmadın die dikkat ediyorum çocuguma kilosu kadar damla vermişim.hala saglık ocagının ilacını kullanıyasanız bidaha düşünün derim