deren01 çalıştığınız kurumda doğum iznine çıkıyorsunuz doğum yaptıktan sonra belegelerini iş yerine götürüyorsunuz ondan sonra islemelri artık iş yeriniz hallediyor . Çalışmayan bayanlara sadece emzirme parası veriliyor onunda sgk belgelerinizi götürüyorsunuz .