mlsfcr sarılikta varmış galiba bizimde olmuş şahsen 3 ay olana kadar gece 2 saate bir mutlaka emzirdim kendi uyanamaz çünkü gündüz zaten o aylarda sık emmek istediği için 2 saat olmadan emiyordu doktorum 2.5 aylıkken bırakabilirsin kendi uyanır demisti sarılık geçmişti artık çünkü tavsiyem 2 ay en az