mlsfcr Kızlar ne zaman bıraktınız biz 25 günlük olduk neye göre uyku saatleri uzatılıyor acaba merak ettim yardımcı olur musunuz
Sessizzzz mlsfcr 40 canım 40 dan sonra ne zaman uyanırsa o zaman karnını doyur 40 na kadar uyanmanı söylüyor doktorlar
Umutveannesi mlsfcr 40ından sonra uyandırmayın diyenler olacaktır ama tavsiyem yine de uyandırmanız. Buna doktorunuz karar verir kilo alımına göre. Bizim doktorumuz 2 aylık olana kadar gece 2 saatte bir, 4. Ayına kadar gece 3-4 saatte bir demişti mesela
Opecert mlsfcr 3 aylıktı bıraktm tamamen gece uyandırmasını ama bizim uzamış sarılığımız vardı kilosu düşüktü o yüzden uyandırmam gerekşyordu
havvamete mlsfcr kırkından beri uyandırmıyorum. Kendisi ne zaman uyanırsa. 5 6 saat bile olduğu oluyor. Kilo alımı iyi olduğu için sorun yapmıyorum 3 buçuk aylık şu an 3500 doğdu 3 ay kontrolünde 7 kiloydu.
Selamben_ Sessizzzz benim kız 2 aylık oldu uyandırmasam bazen 4 saat uyuduğu oluyordu O yüzden uyandırıyorum ben kaldırıp emziriyorum Çünkü çok fazla zaman geçiyor
mlsfcr Nurella86 devlette çocuk doktoruna götürüyorum özel olsrak bi doktorumuz yok sağlık ocağı kontrolünde de o kadar iyi bilgiler verilmiyor gibi çocuk doktoruna sormalıyım sanırım o yüzden
Nurella86 mlsfcr sağlık ocağında kaç gram aldığını sorun eğer aylık kilosunu almışsa uyandırmanıza gerek olmaz ben ilk aydan beri uyandırmıyorum ama dediğim gibi doktorum uyandırma dedi ve sarılık geçmişimiz yok
KaynanaYiyen mlsfcr sarılık varsa sürekli emzirin. Ben hiç 2 saat kuralına uymadım. Kızım 13 aylık hala uyumaz doğduğundan beri. O zamanlarda gece gündüz emerdi.
Ay-zey mlsfcr sarılık varsa uyandırın bence. Bizde de vardı uyandırıyodum ama uyuyakaldıklarım da oluyordu
Birdunyabircennetannesi Şuan hala devam etmeniz lazım Daha çok küçük Zor biliyorum ama Bence 2 ayına kadar 2 saatte bir olmalı benim fikrimce
mlsfcr Birdunyabircennetannesi zaten devam ediyorum şuan bırakma gibi bi niyetim yok bazen zor uyanıyor ama uğraşıyorum sadece merak ettim
mlsfcr Ay-zey bende uyandırmaya çalışıyorum geceleri bi iki defa uyanamadığım oldu malesef ama emzirmeye çalışıyorum sürekli
Birdunyabircennetannesi mlsfcr Sarılık varmı? Sarılık varsa uyanması zor olabilir Burnunu sıkın topuklarına vurun veya soyun hemşire bu şekilde yaptırıyordu bana
mlsfcr Birdunyabircennetannesi evet sarılık var henüz tamamen geçmedi yani özellikle banyo yaptırdığım zaman hiç kendine gelemiyor
Birdunyabircennetannesi mlsfcr Dediklerimi yapın sarılığı 3 ay sürdü oğlumun biliyorum zor ama beslemeniz şart yani uyurken vermeye çalışın olmadı