Bizde 4 ay 26 günlüğüz benim Kızımda aynı uyuyana kadar denemediğim şey kalmıyor bizim başka bir sıkıntımızda var dışarı çıkarıyorumhava alsın diye merdivenlerden aşağı iniyoruz ama mümkün değil durmuyor çığlık çığlığa ağlıyor eve tekrar koşa koşa çıkarıyorum neyapacağım bilmiyorum 4 ay aşısına çıktığımızdan beri dışarı gezmeye çıkmadık 😞