Canım çok telaş yapmana gerek yok ki 37 normal bi ateş korkulacak bi ateş yüksekliği değil . Havalar çok soğuk evi havalandırıp zıbınla bırakman çok yanlış daha çok hasta edicen bebeğini 38 i gördüğün zaman bez ıslatıp kol altına yüzüne alnına katman yeterli olucaktır parol da güzel bi ateş düşürücü etkisini göstericektir