OptimusPrime bizde aşı yaptırdıktan sonra ateş 37 di hiç 38 olmamaıştı 112 yi aramıştık karşı taraf normal demişti 39-40 olursa getirib demişlerdi içini rahatlatmak isteesen 112 yi arayıp bilgi alabilirsn anne yüreği işte 👍😍 daha sonra verem aşısı olucak o biraz zoe geçiyor deri altına yaptıkları için çok canı yanıyor çok ağlıyorlae ateş oluyor 3 tane yapıyorlar 3. Ayda yaparlar yanlış hatırlamıyorsam