prensesannesi772 aura_meselesi_bu_sekerim hm hiç bahsetmedi doktor ilaç verdi sadece devamlı tedavi görecek dedi
Bikahvee prensesannesi772 solunum alerjisi olabilir bizde aynı sorunları yaşıyoruz koruyucu havaya başladık
aksu08 Bizde devamlı yaşıyoruz bu durumu oğlum 3 aylıkken yattık 20 gün hastanede 1.5 ay geçmeden gene hastaneye yattık devamlı göğsünde hırıltı var. Bronskopi yapılmasına karar verildi :(