Ben de küçükken bronşit geçirmiştim, uzun süren bir tedavi sürecimmoldu. Doktor demişti ki anneme, üzülme kızım bu hastalık 10-12 yaşında kendiliğinden geçecek ama iyi bir tedabi alsın ki ileriye sekel kalmasın. Öyle de oldu, bugün ciğer filmimi gören eskiden bronşit geçirmiş demez ki sigara da kullandım. Dolayısı ile iyi vir hastanede iyi takipli bir doktorda iyi bir tedabi süreci şart. Hep aklınızda olsun,Şahika ercümen çocukken ağır bir astım hastası imiş ve doktoru ailesine yüzme önermiş ve kadın bugün tüpsüz dalış şampiyonu, at gibi ciğerleri var kadının. Doktorlar her şeyden de sakınmıyorlar çocuğu. Beni denize de soktular, sokaklarda terleye terleye de oynadım, annem bronşitsşn diye vir şeyden geri tutmadı beni ama anımsıyorım arada eve girer terli üstümü değişirdim, ıslak mayomla asla oturtmazdı, beslnememe çok dikkat ederdi, ilaçlarımı aksatmazdı. İyi bir ama çok iyi bir hekim şart.