emirhanecozlem alerjilerin malesef tedavisi yok. Kendimi bildim bileli alerjiğim. Sadece kremler haplar alerjinin ortaya çıkardığı rahatsızlıkları hafifletmek için o kadar. Ama bebeklerde 2 yaşına kadar 7 yaşına kadar falan geçebiliyormuş onlarda durum biraz daha farklı. Mesela alerjik astım ise nefesi için hava kullanır, döküntüleri varsa kaşıntı için kızarıklık için krem kullanır