Ogulluana evet daha iyi biliyorum verme diyen doktor 2. Muayene de evde napıyosan yap gelişimi çok iyi demişti mesela. Doktor olmaları bazı durumlarda! Anne içgüdüsünün önüne geçmez. Benim bebeğimde 7 aylık diş dönemindeyiz sabaha kadar meme de kalmak istiyor çünkü çiğneme hareketi onu rahatlatıyor anlatabiliyormuyum. Bu kadının 9.aylık bebeği var emziriyo da o bilmiyo mu anne sütünün faydasını? Reddermişte kolayına gidermiş. Hiçte öyle değil memeyi pirana gibi kapıyo hala. İstemeyen çocuk istemez memeyi beğenmeyip hiç emmeyen bebeklerde var. Tamamen çocuğa bağlı bi durum bu