bakkalemzigi doktorunuz haklı. 30 cc 300dür dediğinin bilimsel karşılığı var: dün instada emzirme danışmanı bebek.uzmani bundan bahsetti. Emzirdikten sonra sütünüzü arttırmak için sağım yaparsanız, hiç süt çıkmaması bile normal, önemli olan memeyi uyarmak. Ama çalışıyorsanız, memeniz pompaya alışık olmadıgı için az süt geliyorsa bunayrı bir durum, o zaman değerlendirilebilir ama doymadığı ı düşünüyorsanız ek gıdayı da arttırabilirsiniz.3 ana iki ara öğüne yavaş yavaş geçebilirsiniz.