Sevval1507 AnnaKarenina_ bizim ebe olmazsa tekrarı gerekebilir tutmamış olur demişti inşaallah tutmuştur
damlasuu Urazkom bizde vurulduğu an kızarıklık belliydi sonradan kabardı ama inanın tam olarak ne zaman kabardı bilmiyorum şu an 4 ay 12 günlük