Bilinmez bana kalırsa o bebeğin altta yatan farklı bir rahatsızlığı vardır rotada isabet olmuş üstüne .Etrafım da rota aşısını bu sebeple yaptırmayıp sonrasın da hastanede rota virüsten perişan olan çok aile var .14 aylık olduk hem rota hem menenjit aşılarını yaptırdık .Bana kimse de biz yapamayız demedi .Hep alıp sağlık ocağın da yaptırdım .Nereye gittiysem yaptırdınız mı diye soruldu .Son bir özel aşısı kaldı onu da Aralık ayın da yaptıracağım . Sizin çocuğa da gelirsek 3.ayda hiçbirşeyi doğru farketmedikleri için aktif oluyorlar zaten 4.aydan itibaren herşeyin farkında oldukları için artık karakterleri huyları belirleniyor aşı bebeğin huyuna etki etmiyor canım.Çocuğunun yapısı oluşuyor belki uslu bebek olacak bilemeyiz onu.Ben hepsini yaptırdım .Daha bekar iken patronum ufakken köyde oldukları için devlet menenjit aşılarını yapmaya geliyor annesi ben yaptırmam çocuğuma öyle şey diyor patronum yetişkin olduğun da beyin iltihaplanması geçirip beyni zarar görüyor hep derdi menenjit aşımı annem o zaman da yaptırsaydı böyle olmazdım .Hatta birgün felç geçirdi ayağı kaydı merdivenden düştü kafasını difrize vurmuştu ve geçmişin de de felç olduğu için kaç gün yoğun balım da yattı adam .Kendi ağzıyla demişti böyle şeyleri yaptırın diye .