Bilinmez sonuçta çocukların nerede neyle karşılaşacağını bilmiyoruz . Bu beni çok korkutuyor . Mesela 9. Aya aşı konuldu , ihtiyaç olduğu için. Ben çocukluğumda o kadar büyük rota virüse yakalandım ki , bebeğim olunca aklıma ilk bu aşıyı yaptırmak geldi . Yani göçler , savaşlar , depremler , seller oluyor sürekli . Yarın ne olacağını bilmiyoruz. Nerede olacağımızı da, kimlerle karşılaşacağımızı da . Bu yüzden tüm aşıları yaptırmak zorunda hissediyorum . Tabi herkesin kendi tercihi . Ben covid -19 aşısını çevremdekilere yaptırmayın dedim . Sağlık çalışanı olduğum halde kendim yaptırmadım . Bir kaç ayda çıkan aşı ile yıllardır etkinliği devam eden aşılar arasında çok fark var.