Ben 3 aylık olduğumuzda kısa süreli destekli bir şekilde oturtmaya başlamıştım osman gönülal diye bir çocuk doktoru 3 aydan sonra kısa süreli ve destekli şekilde oturtmaya başlayın diyor ki 6. Ayda desteksiz oturmaya başlayabilsin ve ek gıdaya daha rahat geçebilsin diye ek gıda için kriterlerden biri desteksiz oturabiliyor olması çünkü 🙂bu sayede 5 buçuk aylıkken şükür desteksiz oturmaya başlamıştı 🥰