eymenin_annesi34 4 ay 17 günlük olduk destekli oturtsam nasıl olur acaba doktorumuz illa 6. Ay diyor ama yavrum çok hevesleniyor 😒
Yazmelegi_ eymenin_annesi34 6.ayda tamamen oturtulur ama şuan destek vererek çok uzun oturmayacak şekilde olabilir bence
Poly-ana eymenin_annesi34 Benim oğlumda 2 aylıkken oturmaya çalışıyordu biz 3.5 aylıktan sonra destekli kucağımızda oturtmaya başladık kısa kısa.
Hazal-askin eymenin_annesi34 bana doktor bebeği dinle demişti o ne yapmak istediğini sana gösterir mesela kızım 12 aylıktı ayaklarını yere basmak istemiyordu yukarı kaldırıyordu çok ağlıyordu şimdi 17 aylık yeni yeni adım atıyor ama ek gıda için çok istekliydi biz yerdik o yutkunurdu 🤣 ek gıda için 5 aylıkken başladık tabi doktorumuza danışarak sadece tadım olarak
Yazmelegi_ eymenin_annesi34 benim kızım 3 ay 4 günlük kucağımda otururken destekli oturtuyorum kısa kısa bazen kendi kalkmak istiyor o zaman arkasına destek veriyorum kısa kısa duruyor çok seviniyo böyle olunca
eymenin_annesi34 Yazmelegi_ ay evet çok seviniyorlar ya çokta tatlı oluyorlar maşallah 😂 ne bileyim doktor beline baktı ısrarla 6. Ay dedi ama bizim doktor bütün çocukar için 6. Ay diyormuş 6. Ay takıntısı var sanırım doktorumuzda 😂
Yazmelegi_ eymenin_annesi34 ahaha olabilir siz bebeğinize göre hareket edin hafif hafif tam olmayacak şekilde oturtun bence bisey olmaz allahın izniyle ❤️
eymenin_annesi34 Hazal-askin bizimkide masaya yaklaştırınca heyecandan eli ağzı bi oynamaya başlıyor 😂😂
-Kuzika- 4 ay 28 günlük 3 bucuk ayliktan itibaren kucagimda oturtuyorum cunku yatması mümkün degil feryat figan agliyor. Basini dik tutabiliyorsa sagdan sola cevirebiliyorsa oturabilir demisti banada doktor. Ellerinden tutunca kendini kaldiriyor zaten
HurremSultannn eymenin_annesi34 benim her iki bebeğim de 3 aylıktan sonra oturmak istediler. Bende hep onları dinledim yavaş yavaş kucağımda oturtmaya başladım önce. Sonra 4. Ayda destekli oturmaya başladılar. 6 aylık kontolre gittigimzde oglum emekliyordu🙏🌺
HurremSultannn eymenin_annesi34 ama heemn oturtma canım kucağında tut önceleri yavaş yavaş. O zaten yorulumca atar kendini çok duramaz. Bebeğini takip etmen yeterli gelicektir. Küçükler ama onlarda birer insan ve istekleri var