Huh bu kadar tartışma olacağını bilseydim sormazdim 😄 benim sormamdaki amacim hani korunarak hamile kalan var mı aramızda ihtimal ne kadar yüksek olabilir biraz konuşalım dertleselim diye yazmıştım yani kesin hamilesin ya da değilsin cevabını almak için değil test yaptırmayı bende biliyorum ki yapacaktim ta ki aksama doğru adet görünceye kadar 😅 oyle ilk defa gecikince çok korktum hamile miyim diye bir dertleşmek amaçlı yazmıştım neyse keşke daha açıklayıcı olsaymışım 😅