Canmete canımmm ya sabret bugunlerde gecicek benimki 8 aylık 8 bucuğa doğru gidiyo gece sürekli uyanıyo ve ben 6 da kalkıp ikizlerim var okula gidiyolar onlra kahvaltı hazırlıyorum haline şükret benim için çok çok zor bazen gec kalıyolar üzülüyorum ama sen sitres olursan bebeğin daha da sitres olur hemen hissediyolar ben genelde yoruyorum uykusu gelince ağlıyo sakinleştirip dikkatini başka yerlere çekmeye calısıyorum yorulunca daha kolay uykuya geciyo kullanmadığım eski bi telefon var ordan ninni açıyorum veya dua acıyorum onunla dahada sakinleşiyo farklı yöntemler dene ama en önemlisi sitres yapma