hulya1233 Melekylmzz Benim bebeğim daha 1 aylık ama battaniye kullanırken korkuyorum hareketlerinden yüzünü kapatır birşey olur diye bende tulum almak istiyorum ama kaç beden almayaliyim karar veremiyorum
Melekylmzz hulya1233 o zaman siz 6 aylık alabilirsiniz yada ayaksız kundak şeklimde tulumlar var ondan deneyebilirsiniz
Gokturk_ Melekylmzz İlk foto 3 aylıktı canım bak katlamışım el ayaklarını . İkinci foto 12 aylık artık açılmış hali kısa ve popodan dar oluyor rahat edemiyor .Bu benim ki 10-11 kilo ya kadar 12-18 aylıkmış bizde ki.
Aynenkanka Melekylmzz e bebekten aldım ben şu an istanbulda evin ısısı 23-24 derece arası seyrediyor 1 tog kullanıyorum. Kara kışlar için 3 tog aldım
Aynenkanka Hyl-kbr1501 penye pijama takımı ya da penye tulum giydiriyorum, iç zıbınını kolsuz, çorapsız
delirmeceler Melekylmzz hem ebebekten hem lcw den aldım 8 adet uyku tulumum var ikizlerime iki markanın ürünlerindende memnunum