Melekylmzz Bebeğim 6 aylık oldu geceleri çok üzerini açıyor uyku tulumu almak istiyorum ama çok baktım hangi marka alacağıma karar veremedim herkes farklı bişey söylüyor kullanan ve memnun kalan varsa yazabilir mi
Nikita Melekylmzz geçen yıl lcw uyku tulumlarıyla büyüttüm. Bu yıl defactodan aldım. Gündüz 1.6 tog gece 2.5 tog kullanıyorum.
aylin212_ Melekylmzz hangi marka olduğu farketmiyo tog derecesi önemli benim bebeğimde örtmüyo bende kullanıyorum ve inan markasını bilmiyorum şuan biri hediye etmişti
Gokturk_ Melekylmzz geçen sene oğlum 4 aylıktı annem oğluma LCW ‘dan almıştı çok memnun kaldık .ellerini ayaklarını kıvırıyordum 12-18 aylık almıştı ona rağmen .Bu sene dar geliyor bacak arasını sıkıyor ayın 15 inde gene lcw dan alacağım bu sefer 4-5 yaş falan alırım . https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5818692/2620256 Bundan bizim tulum geçen sene 250 di ne kadar zamlanmış maşallah
Melekylmzz Gokturk_ teşekkür ederim bebeğim 6 aylık bedeni nasıl ayarlayabilirim acaba . Bu arada evet aşırı pahalı olmuşlar
Gokturk_ Melekylmzz sana şöyle söyleyim o zaman fotoğrafını da atayım ben bu fotosunu attığım ürünün ona göre alırsın
Gokturk_ Melekylmzz İlk foto 3 aylıktı canım bak katlamışım el ayaklarını . İkinci foto 12 aylık artık açılmış hali kısa ve popodan dar oluyor rahat edemiyor .Bu benim ki 10-11 kilo ya kadar 12-18 aylıkmış bizde ki.
Novamom_ Melekylmzz ben LCW den 5 aylık iken 12-18 ay 2,5 tog değerinde tulum aldım 7 ay 17 günlük şuan memnunum yani içine sadece bez takıyorum rahat oluyor bu kışı atlatırım diye düşünüyorum bacak ve kol kısmını sadece bi kere kıvırıyorum