Zlm biz hepsini aynı anda yaptık duzelttim siz uyarınca gece şükür bir problem yok ama işte goturmezsem böyle devam ederse herseyi bırakıp beze mi döneceğim ki o kadar emek ben cok arada kaldım 2 hafta olmuş şimdi baktım 2 haftada ilerlerme Yok diyemem ama arada oluyor dalıyor yada gelince soyle diyince söylüyor ama geçen 2 gün hep kendi söyledi o yuzden bende çok arada kaldım