Kızım 2.5 yaşına girecek kasım 12 de.Pazartesi başladım tuvalet eğitimi vermeye ama hatalarım oldu en büyük hatam hiç sormadım gelirse söyle dedim ve tabi ki yapınca söyledi .2. gün arada söyledi ama sadece hoşuna gittiği için ilk gunler rahatsiz dahi olmuyordu yapınca .3.gün arkadaşımla konuştuk bana vakit belirleyip arada götürmen gerek çünkü bunca zaman söylemeden yapıyordu nereden bilsin dedi.Rahatsız da olmaya başladı çişi yapınca ıslak oluyor diye ,bu süreçte farkına variyordu duraksıyordu.Ben de sonra kendime zaman koydum arada götürdüm 10 yaptıysa 5 yakaladık 5 kaçtı.Bir diğer hatam ise gece bağlamak oldu altını meğer komple kaldırmak gerekmiş bezi.2 gündür kuru kalkıyordu zaten bugün alıştırma külotlu yattırdım.Yatmadan götürdüm kitap okudum ona o anda yaptı yaptım dedi.Baktım yapmıştı ,sonra uyuttum.Merak ediyorum ne zaman kendi farkına varıp çişim geldi der yapmam gereken vs önerileriniz var mı?Kitap okumuştum ama hiç bir önerisi uymadı kızıma o yüzden bana bu konuda tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim.Bir de ne kadar daha bunu sürdüreyim ,ne kadar sürer merak ediyorum ?